Klantenservice

Heb je vragen en/of opmerkingen? Wij horen het graag! Neem contact met ons op via de volgende mogelijkheden:

Stuur ons een berichtje!

Contact formulier

Veel gestelde vragen:

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt je bestelling afhalen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 09:00 en 17:00 uur. Tijdens het afrekenen in de winkelwagen kun je aangeven dat je de bestelling wilt afhalen in plaats van laten bezorgen. Daar kun je ook een voorkeursdatum en -tijd opgeven. Afspraak maken is dan niet nodig.

Wat is de levertijd?

Bestellingen die voor 12:00 uur worden gedaan worden normaal gesproken de volgende dag afgehaald. De levering vindt plaats op de daaropvolgende werkdag. De levertijd voor verzending is dus 2 tot 3 werkdagen. Pallet zendingen worden alleen op werkdagen bezorgd.

Kan ik zelf een leverdatum kiezen?

Ja dat kan. Tijdens het afrekenen kun je in je winkelwagen aangeven wanneer je de producten wilt ontvangen. Je kunt aangeven of je de bestelling wil komen Ophalen in Drachten of dat je deze liever wil laten Thuisbezorgen. Selecteer vervolgens de gewenste datum.

Kan ik mijn bestelling ook in het weekend afhalen?

Nee, op dit moment is het alleen mogelijk om bestellingen af te halen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. In het weekend zijn we gesloten voor afhalingen.

Krijg ik een bevestiging wanneer mijn bestelling klaarstaat?

Ja. Nadat je je bestelling hebt geplaatst en de gewenste afhaaldatum en -tijd hebt aangegeven, ontvang je van ons een bevestigingsmail zodra je bestelling klaarstaat om afgehaald te worden. We vragen je te wachten op deze bevestiging voordat je langskomt.

Wat als ik op een ander moment wil komen dan ik had aangegeven?

Dat is meestal geen probleem, maar neem in dat geval vooraf even contact met ons op om te controleren of je bestelling al klaar ligt. We willen wachttijd en misverstanden graag voorkomen.

Moet ik iets meenemen bij het afhalen?

Ja, neem je ordernummer en een geldig identiteitsbewijs mee. Als iemand anders je bestelling komt afhalen, zorg er dan voor dat die persoon ook het ordernummer en een kopie van jouw ID of een machtiging meeneemt.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet op de opgegeven datum afhaal?

We bewaren je bestelling maximaal 7 dagen na de opgegeven afhaaldatum. Als je binnen die periode geen contact met ons opneemt of de bestelling niet afhaalt, kan je bestelling worden geannuleerd of retour genomen.

Kan ik mijn afhaaldatum achteraf nog wijzigen?

Ja, neem zo snel mogelijk contact met ons op als je de datum of tijd van afhalen wilt wijzigen. We helpen je graag met het inplannen van een nieuw moment.

  • ENplus A1 gecertificeerde houtpellets
  • Voordelige pellets van topkwaliteit
  • Gratis afhalen in Drachten

© 2025 Pelletvoordeel.nl, Powered by Shopify

    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Klarna
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.