Klachtenregeling

Klachtenpagina

Heb je een klacht?
Wij streven ernaar om al onze klanten de beste service en producten te bieden. Toch kan het soms gebeuren dat er iets niet naar wens is. Wij nemen klachten serieus en doen er alles aan om deze zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen.

Hoe dien je een klacht in?

  1. Contact met de klantenservice:
    Neem eerst contact op met onze klantenservice. Dit kan via ons contactformulier.
    We vragen je om zo duidelijk mogelijk je klacht te omschrijven, zodat we deze snel kunnen behandelen. Vergeet niet je bestelgegevens, zoals ordernummer en factuurnummer, mee te sturen.

  2. Afhandeling van de klacht:
    Onze klantenservice zal de klacht zorgvuldig onderzoeken en binnen 7 dagen contact met je opnemen om een oplossing te bieden. Mocht het meer tijd kosten om een oplossing te vinden, dan houden we je natuurlijk op de hoogte van de voortgang.

  3. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

© 2025 Pelletvoordeel.nl, Powered by Shopify

    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Klarna
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.