
Voordeel in je inbox? Meld je aan!
Schrijf je in voor onze voordeelmail en ontvang als eerste acties en exclusieve aanbiedingen.
Heb je een klacht?
Wij streven ernaar om al onze klanten de beste service en producten te bieden. Toch kan het soms gebeuren dat er iets niet naar wens is. Wij nemen klachten serieus en doen er alles aan om deze zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen.
Contact met de klantenservice:
Neem eerst contact op met onze klantenservice. Dit kan via ons contactformulier.
We vragen je om zo duidelijk mogelijk je klacht te omschrijven, zodat we deze snel kunnen behandelen. Vergeet niet je bestelgegevens, zoals ordernummer en factuurnummer, mee te sturen.
Afhandeling van de klacht:
Onze klantenservice zal de klacht zorgvuldig onderzoeken en binnen 7 dagen contact met je opnemen om een oplossing te bieden. Mocht het meer tijd kosten om een oplossing te vinden, dan houden we je natuurlijk op de hoogte van de voortgang.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Schrijf je in voor onze voordeelmail en ontvang als eerste acties en exclusieve aanbiedingen.